zondag 4 maart 2012

Bezoek uit Nederland!

Daar zit ik dan, laptop op schoot, in de zon, op het terras. Zoals het hoort begin maart!:) De laatste week is het weer alleen maar goed geweest. Mijn bezoekers uit Nederland hebben geluk gehad! Afgelopen week waren pap, mam en Lise in Belgrado. Dagenlang door de stad struinen en lekkere restaurants bezoeken, wat een verwennerij! En er kan weer een lekker restaurant aan de lijst worden toegevoegd. Na aanraden van Yuri toch maar eens naar Little Bay Restaurant geweest, volgens de Lonely Planet de beste in Belgrado. De
Wauw =)
stilte van mijn vader gedurende de gehele maaltijd zei genoeg. Wat een lekker eten en wat een sfeer in dat restaurant. Het restaurant was zo ingericht dat het een opera-gebouw leek, inclusief balkonnetjes en opera-muziek. Heerlijk! Verder hebben we allerlei mooie plekken in Belgrado bezocht en ONTZETTEND veel gewandeld! De laatste keer dat ik zoveel heb gelopen in 4 dagen is denk ik toen Nienke hier op bezoek was! Met het terror-tempo van paps konden we in deze vier dagen vast en zeker teruglopen naar Nederland, daar ben ik van overtuigd. Ik denk dat hij er toch eens over moet gaan denken de marathon te lopen.

Kalemegdan
Nu, na deze drukke en vermoeiende week zit ik lekker op het terras van mijn favoriete café. De tweede keer dit jaar! Afgelopen week al lekker in Zemun op het terras een biertje gedronken met mijn ouders! Chilllllll! Ook weer een aantal supermooie foto's gemaakt, al zeg ik het zelf! Deze week is de pret weer voorbij helaas! Er moet nog veel gebeuren voor ik naar Kosovo vertrek op de 25e maart. Ik hoop een van deze weken nog wel enkele dagen naar Boedapest te gaan. Dat zou natuurlijk helemaal geweldig zijn met dit weer! Aankomende week heb ik nog weer een interview of twee. Ik houd jullie op de hoogte! Vandaag ga ik niet zoveel meer doen denk ik. Vooral een beetje bijkomen en luieren, met het oog 
Uitzicht Zemun

op een nieuwe werkweek. Maandagavond komt mijn Italiaanse huisgenoot Yuri weer terug uit Milaan, waar hij enkele dagen is geweest. Ik gok dat we dit nog wel even gaan vieren met een dikke borrel, natuurlijk ook omdat Italië haar voetbalinterland tegen de VS heeft verloren met 0 - 1. Reden genoeg voor een feestje dacht ik. Kan hij dat weer lekker de hele week aanhoren! Ik kijk nu al uit naar het EK deze zomer. Samen met een Duitser en een Italiaan voetbalwedstrijden kijken, NICE. Moet alleen nog wat oranje versiering vinden natuurlijk. Ben mijn Nederlandse voetbalshirt vergeten.

Nou mensen, ik ga jullie weer verlaten voor vandaag. Ga nog even lekker genieten van dit geweldige weer! 

Tot snel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten